Ranggie Fotopages

By: Matt RanggiE

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]
Thursday, 17-Jul-2008 16:34 Email | Share | | Bookmark
Need For Speed Kajang..ahahahah

 
 
 
View all 5 photos...
biler bosan...mr rashdi a.k.a pevey telah membuat satu rancangan...rancangan bersama aku...mr lyzard, bejann n also his lovely friend...apa rancangan nyer...ni laa dia....


in action 'Need for speed kajang'..eheheh

dalam keheningan malam...

arghhhhhh....memang nak kena..!!

nah,..!!! U next..!!!

not u ...but my customer...ehehehe...are u my next customer....ehehehhe acah jer...


Sunday, 13-Jul-2008 15:50 Email | Share | | Bookmark
|| Majlis Perkahwinan Ayie & Ina ||

banner
pelaminn
hujan band..eheheh
View all 31 photos...
Customer : Ayie & Ina
Date : 7 Jun 2008
Location : Tmn Prima Saujana,Kajang
Package : Silver ++

Slamat pengantin baru buat ayie n ina....walaupun hujan turun tapi semua nya berjalan lancar...skang musim cuaca tak menentu..eheh moga korang bahgia selalu...saya seronok ketika majlis awak tempoh hari....so ni ada sedikitt gambar...korang layanz......



Wednesday, 2-Jul-2008 14:58 Email | Share | | Bookmark
▌|Selamat Pengantin Baru Siti Asmah & Yasser| ▌

Sebuah Kenangan Abadi...
Customer : Siti Asmah & Yasser
Date : 31 Mei & 1 Jun 2008
Location : Tmn Desa Ria, Petaling jaya
Package : GOLD ++

Selamat pengantin baru di ucapkan buat siti & yasser...dan trima kasih kerana mempercayai saya untuk merakamkan detik2 manis majlis perkahwinan anda berdua...memang sronok hari tu...banyak buat lawak..terutamanya siti asik tersenyum jerr..dan hari tu gak..yasser dapat pangkat Hang Tuah...ekeke..aku hang kebun laaa...ehehe..syukur walaupun hujan pada petang harinya...agak lebat..maklum laa las2 musim cuti sekolah kan...tapi dapat jugak sessi outdoor di jalankan...dan jugak tak lupa gak...pada pesilat2 negara..ehehe.. dah lama aku tak tengok silat gayong di pertontonkan...haa pada hari tersebut sempat gak ada 2-3 yg di persembahkan..apa pun akhir kata kami doakan moga agar anda bahgia hingga ke akhir hayat dan juga moga2 cepat dapat baby..eheheheh.. enjoice...















Tadaaaaaa....!!..sebahagian dari pakej..ehehehe



Quote:
Hanya Sekali Seumur hidup.. hubungi saya untuk hari bahgia anda..
Yus - 012-3545657
As - 012-2350476


Monday, 16-Jun-2008 12:08 Email | Share | | Bookmark
Selamat Pengantin Baru Hamimah & Azhan......

Customer : Hamimah & Azhan
Date : 24 & 25 Mei 2008
Location : Kondo Rakyat, KL
Package : GOLD ++

salam....khas buat hamimah dan azhan....yang kini kat masai Jb..harap korang berdua sihat walafiat....terima kasih kepada pasangan hamimah & azhan yang mempercayai saya untuk merakam detik bahgia majlis perkahwinan korang berdua...dan saya doakan agar anda berdua agar berbahgia hendaknya...korang memang best...ehhee enjoys















Quote:
Hanya Sekali Seumur hidup.. hubungi saya untuk hari bahgia anda..
Yus - 012-3545657
As - 012-2350476


Monday, 16-Jun-2008 11:28 Email | Share | | Bookmark
Alida & Ruslan..selamat pengantin baru...

Customer : Alida & Ruslan
Date : 1,2 & 3 Mei 2008
Location : Kg.Cheras Baru, KL
Package : GOLD ++


moga kekal ke akhir hayat..eheheh tq buat korang kerana mempercayai saya untuk merakam detik indah korang berdua..dan trima kasih jugak di atas layanan yang baik....ehehhe masih aku tak lupakan lagii waktu time akad.."aku trima nikahnya Siti Nurhaliza.."??...suasana jadi klakar siap tok kadi pun gelak siap jawap..ehehe "saya paham saya pun sering termimpi siti nurhaliza tapi apakan daya..Dato K punya.."..eheh padahal lan tersasul sebut jer tu..patutnya siti nur alida...ehehehhe apa pun seronok gak waktu tangkap gambar korang ngan kuda which is jarang di buat...terima kasih sekali lagi.....














Quote:
Hanya Sekali Seumur hidup.. hubungi saya untuk hari bahgia anda..
Yus - 012-3545657
As - 012-2350476


[<<  <  4  5  6  7  8  9  10  [11]  12  13  14  15  16  17  18  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net