Ranggie Fotopages

By: Matt RanggiE

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 19-Feb-2008 18:04 Email | Share | | Bookmark
Azhari & Rahimah @ Dewan Perdana Felda | 3 Februari 2008




























Klik di bawah ni untuk melihat hasil kreatif montaj pernikahan dari bro Aragorn..

http://www.youtube.com/watch?v=Tt1rAVZfUtA&eurl=http://aragornfoto.webs.com/videogallery.htm


Selamat Pengantin Baru buat Azhari & Rahimah yang melamgsungkan majlis persandingan mereka di Dewan Perdana Felda kat Jln Semarak serta majlis pernikahan mereka di Masjid As Sobirin di lembah keramat yang berlangusng pada 3 Februari 2008....apa yang bleh aku katakan adalah ucapan terima kasih terhadap pasangan pengantin yang sudi untuk merakamkan saat indah anda di lensa saya n Team saya yang terdiri dari Pevey,akmal dan juga aragorn..semoga jodoh anda kekal ke akhir hayat hendaknya...



Gambar-gambar adalah hasil dari lensa Kami : -

1st Photographer - Mr. Ranggie
2nd Photographer - Mr Peveyhack - (http://peveyhack.fotopages.com/)
3rd Photographer - Mr Akmal - (http://akmaladanan.fotopages.com/)

dan videographer adalah hasil kreatif dari : -
Mr. Aragorn - (http://aragornfoto.webs.com/

Quote:
Semuanya hanya sekali seumur hidup,Abadikan detik indah anda di lensa saya,
Hubungi : 012-3545657 (Yus)


Thursday, 7-Feb-2008 12:52 Email | Share | | Bookmark
A tribute to Akmal - Talented Photographer

yeahh...
sapa seterusnya..?
kepuasan yg tak terhingga..
View all 4 photos...
ehehehe..tgh bosan2..las2 buat photoshoot kat umah aku...eheheh ni di tujukan khas buat akmal..a telented photoG....

P/s - tang slipar tu....buat tak nampak jer..eheheh since ni sajer2 post jer eheheheh









Friday, 1-Feb-2008 20:30 Email | Share | | Bookmark
Hanafi & Aishah | 12 & 13 Januari 2008|Port Dickson

makeover...
selepas nikah..
mlm berinai..
View all 6 photos...













Selamat Pengantin Baru di ucapkan kepada Hanafi dan Aishah yang melangsungkan
pernikahan mereka pada 12 Januari 2008 dan juga majlis bertandang secara serentak..fuh..maknanya pada 13 januari 2008..kenduri di adakan kedua2 rumah pengantin secara serentak...so ni adalah antara keistimewaan perkahwinan mereka ini ..namun setiap cabaran tetap di galas dengan rasa tanggungjawab..eheheh...apa daa aku mengarut ni...apa pun nafi n aishah terima kasih di atas kerjasama korang n layanan kluarga korang yg best...so ni ada sedikit gambar semasa acara berlangsung....sebahagian sajer....the rest nanti aku uploadkan...ehehe bergumbira sumer....

Quote:
Semuanya hanya sekali seumur hidup,Abadikan detik indah anda di lensa saya,
Hubungi : 012-3545657 (Yus)


Sunday, 20-Jan-2008 18:50 Email | Share | | Bookmark
Ida & Din | 30 Disember 2007

jaga2..aku nak lompat
detik ini..
janjiku padamu..
View all 4 photos...










Demikian sedikit gambar sekitar majlis perkahwinan ida & din yang bertempat di Banting...untuk makluman..ida adalah cucu kepada arwah Dato Haji Sidek...so rasa seronok apabila dapat mengambil gambar di tempat yang boleh aku anggap sejarah iaitu tempat di mana lahirnya jaguh jaguh badminton negara iaitu misbun,razif,jelani dan rashid sidek serta adik beradik mereka yang lain....paling syok biler berada di atas kod badminton tempat mereka berlatih...selalu tengok dlm tv citer kartun anak2 sidek yang anak aku layan,,,,ekekek las2....sampai gak...apa2 pun ucapan terima kasih di atas layanan baik dari keluarga anda...

1st Photographer - Mr.Lyzard (http://lyzardlaki.fotopages.com/)
2nd Photographer - Mr.RanggiE

Quote:
Abadikan saat indah anda di Lensa Saya?
..Hubungi 012-3545657 (Yus)...


Sunday, 20-Jan-2008 17:13 Email | Share | | Bookmark
Nani & Elmy,Kg.Pengantin Of Jalan Ampang...

pelamin..
ready to serve..
sebelum ketibaan pengantin
View all 11 photos...






mungkin agak lewat agaknya untuk ucapkan selamat pengantin baru buat nani & elmy yang melangsungkan perkahwinan mereka pada 22 Disember 2007 majlis bertempat di KG.Pengantin of Jalan Ampang...berikut sedikit gambar...enjoy...

Quote:
Abadikan saat indah anda di Lensa Saya?
..Hubungi 012-3545657 (Yus)...



[<<  <  5  6  7  8  9  10  11  12  13  [14]  15  16  17  18  19  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net